خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

فعالیت  ۱۴۹۰ گروه جهادی در استان همدان/ ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر توسط صندوق‌های قرض الحسنه مردمی

همدان-مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از فعالیت  یک هزار و ۴۹۰ گروه جهادی در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۸۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی قره‌باغی امروز در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی و نخبگان اقتصادی شهرستان همدان که در سالن ابن سینا برگزار شد، با اشاره به اقدامات اثربخش بسیج سازندگی استان همدان در راستای محرومیت‌زدایی اظهار کرد: بسیج سازندگی نهاد انقلابی و مولود انقلاب است.

وی از فعالیت  یک هزار و ۴۹۰ گروه جهادی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: جهاگران بسیجی استان بدون هیچ گونه منتی همواره در راستای حل مشکلات و کمک به محرومین در تلاش هستند که جای تقدیر دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به تشکیل و راه‌اندازی ۱۰۰ تعاونی توسط بسیج سازندگی در سطح استان اشاره و عنوان کرد: در بستر فعالیت‌های سازندگی بسیج در کنار صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بستر اشتغال، صندوق‌های تعاونی تشکیل شده که فعالیت اقتصادی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: اشتغالی که این تعاونی‌ها و صندوق‌های قرض الحسنه در سال داشته‌اند یک هزار و  ۵۰۰ نفر است  که حتی ریالی حمایت از دولت یا سپاه نداشته‌اند، اما با این وجود با تسهیل‌گری همین تعاونی‌ها در دل صندوق‌های قرض الحسنه این اشتغال ایجاد شده که کار بزرگی است.

قره‌باغی با تاکید براینکه گروه‌های جهادی به سمت فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و صندوق‌های قرض الحسنه سوق داشته و تعاونی تشکیل دهند، گفت: در این صورت می‌توانند از دستگاه‌های اجرایی کار و پروژه بگیرند و حتی ما هم کار را به آن‌ها واگذار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این آمادگی را داریم که هر گروه جهادی که رزومه و توانمندی تخصصی داشته باشد قرارداد بسته و صفر تا صد کار را به آن‌ها واگذار کنیم و حاضر هستیم پروژه‌های میلیاردی را به آن‌ها واگذار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار